هوای زنگ زده

سرخط خبرها: زنگ هوای پاک... آیا آلودگی از هوای کلان شهرها می رود؟
- هنوز که نرفته! شاید خوب زنگو نزدین.

7 نظر: (خب شما چه خبر؟)

مین گفت...

آخه من که بلد نیستم طنز بنویسم.
اینجا فقط طنزه؟

مین گفت...

آهان!
خوندم!
خب اینکه نوشتی شاید اونجوری ننویسی... یعنی کدوم جوری؟
نوشتی سیاسی باشه دیگه!
منظورت توهین به مقدساته؟ :دی
خب اگه اینجا اونجوری باشه من فقط خواننده باشم بهتره.
ولی اگه اونجوری نباشه، چشم.

مین گفت...

جی میلم اینه:

fatemeh.foumani

خودم فکر می کنم نمی تونم و بلد نیستم ولی حالا داشته باش اینو.

مین گفت...

راستی یه مطلب دیگه
این قسمت موضوع امروز هر روز عوض می شه؟
آخه دیروز هم که همینا بود.
هفتگی باشه خب.
الان اینا کی قراره عوض بشه؟

Bingala گفت...

مرسی از دعوت. به زودی عضو میشم. مدتیه درگیر ساخت این وبلاگم
http://www.1357v.blogspot.com

مین گفت...

آقا من به این قانون یک اعتراض دارم!
من با کت شلوار راحت نیستم!
ضمنا حقوق جنسیتی من نادیده گرفته شده!
تا کی تبعیض؟ تا کی مرد سالاری دینی؟!؟!

مین گفت...

بذار ما بریم خارج، بعد هر وقت خواستیم پست بذاریم می ریم کت و شلوار می پوشیم!!

ارسال یک نظر