دادگاه يك به اصطلاح كارگردان

قاضي:صلواتي (خواستي بفرست،خواستي نفرست)
..........
متهم:جعفر پناهي
..............
شاكيان:جواد شمقدري،حسيني(وزارت ارشاد)،جمهوري اسلامي ايران،انجمن همجنس بازان بسيج،فرج الله سلحشور،هيئت رئيسه دولت كودتا
.................
كيفر خواست:ترويج صنعت فيلم س.ك.س.ي.،اقدام بر عليه منافع ملي،بد جلوه دادن هدف مقدس تجاوز جنسي به منافقان و معاندان
....................
قاضي:آقاي پناهي راسته كه داشتي فيلم س.ك.س.ي. توي خونت درست ميكردي؟
پناهي:بله،من به بازجوي عزيز هم گفتم
-درسته كه توي فيلمت هم جنس بازان رو بد جلوه دادي؟
-بله آقاي قاضي الان كه فكر ميكنم ميبينم خيلي هم كار خوب و مفرحي هست(پناهي اين جملات را درحال مالش باسن خود ميگويد)
وكيل همه شاكيان:خوب پس از كارت پشيموني؟آره؟
پناهي:بله من در اوين هم كه بودم وقتي با بازجوي عزيز و بهتر از جانم كه از پدرم هم بيشتر دوستش دارم گفت وگو ميكرديم خدمت ايشون هم گفتم كه اساسا فرضيه تقلب كذب محض بوده و جشنواره هاي كن و برلين و .... همه آلت دست اجانب و بيگانگان مزدور و معاند با نظام مقدس الهي جمهوري اسلامي ايران هستند.
........
حكم نهايي دادگاه:اعدام

گزارش نهايي دادگاه: نامبرده به دلايل ترويج فساد به گفته خود، تن دادن به لواط در صحن مقدس بازداشتگاه اوين،مفسد في الارض شناخته ميشود و با توجه به دست داشتن وي در اغتشاشات ، محاربه نيز ضميمه جرائم مي شود.
لازم به ذكر است جناب آقاي( رسول اف) كه از فيلمسازان برجسته اين خاك هستند به علت تشابه اسمي با برادران روسي تبرئه و شامل عفو خواهند شد.


در رابطه با :دستگيري جعفر پناهي

0 نظر: (خب شما چه خبر؟)

ارسال یک نظر